Followers

Sunday, June 28, 2015

June 28, 2015


Ini rambutan? Rambutan yang gugur rambutnya, kot? Baahaha!





10 comments:

  1. Alamak.. terlupa nak tukarlah uncle.. patutnya kat situ buah amra.. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo... kalu la yg lupa tukar?

      Er... buah amra tu apa?

      Delete
    2. err.. bukan buah kedondong ke uncle.. ;)

      Delete
    3. Oh ye ke? hehe.. uncle pon tak tahu! :D

      Delete
  2. sape lah yg buat keje melabel tu.... bangla pun tahu buah rambutan macam mana :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada orang nak kena buang kerja tu...! hahaha

      Delete
  3. Salah tulis kot tu.. Hehehe.. Salam Ramadhan uncle..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lapar puasa sampai salah tulis! haha

      Selamat berpuasa dan berbuka airyn!

      Delete
  4. Habis tu? yang display tu buah ape? Saya pun tak perasan tu buah ape.. Dan barangkali orang yang nak tulis tu pun tak tau itu buah ape, lalu nak disenangkan cerita, tulis saja buah rambutan.. Waaaakaka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pendek kata... orang yang nak tulis tu malas bertanya! kan kan kan?

      Delete