Followers

Saturday, May 2, 2015

May 2, 2015


Agaknya inilah tandas awam yang paling sempit di dunia
Lebarnya betul-betul ikut saiz pintu! Rasa macam masuk liang lahad pun ada!

8 comments:

  1. Mujur la tinggi standard. Kalau masuk pun kena cangkung, tak boleh berdiri, memang penat la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau tak boleh berdiri, tu kira DERA!

      Baahaha!

      Delete
  2. Nak buang air pun boleh buat hilang inspirasi mcm tu uncle huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. inspirasi sempit! idea terhimpit! hhaha

      Delete
  3. Sebelum idea hilang baik amik gambar dulu.. hehehe..

    ReplyDelete
  4. ye la uncle.. by law saiz minimum yg dibenarkan 0.75m x 1.25m..
    nih dia maik yg paling minimum lah ni.. saiz pintu tu..

    ReplyDelete
  5. Adui! Ada saiz minimum? uncle makim membesar ni... huhuhu

    ReplyDelete