Followers

Tuesday, May 19, 2015

May 19, 2015


Tahulah awak sayangkan motor, tak mahu kena panas. 
Tapi janganlah sampai orang nak lalu pun terhalang...

#menjengkelkan





16 comments:

  1. kat rumah mesti motor bawak masuk dalam bilik ni..

    ReplyDelete
  2. Dia ingat orang lain boleh terbang kot. Hee

    ReplyDelete
  3. Latarbelakang tempat ni mcm saya pernah lalu je rasanya.. tapi di mana ye..

    ReplyDelete
  4. Nampak macam motorsikal antik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la dia. Nampak cantik... tapi..... huhuhu

      Delete
  5. uncle tolong reverse kan.. kalau kunci handle biar dia berpusing sikit,,asal ada laluan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takot la nak usik.. kang orang ingat mencuri pulak!

      Delete
  6. Uncle alihkan sikit je.. lepas tu letak nota dalam bakul dia.. bertimbang rasalah sikit, jangan parking ikut suka hati.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti orang kata uncle masok bakol angkat sendiri...

      Eh..?

      Delete
  7. uncle pancitkan tayarnya. pastu lari laju2.

    ReplyDelete