Followers

Tuesday, April 7, 2015

April 7, 2015


Kereta yang dah lama tersadai pun dapat surat saman? Sudikah tuannya nak pergi bayar?




20 comments:

  1. saman tetap kena bayaq broo hahahaa...lama xtengok ini blog terus tersenyum sajaaa ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi orang tu pon dah tak sudi tengok keta dia! haha

      Delete
  2. Sebab mengganggu kawasan parking..
    psstt: motor yang tersadai tu dapat surat saman tak uncle..? ke.. surat samannya dah terbang ditiup angin.

    ReplyDelete
  3. yg motor tinggal rangak tu apa cerita?

    ReplyDelete
  4. Ngeh..ngeh..ngeh...memang tak sudi tapi....?

    ReplyDelete
  5. Yg bagi saman tu mcm lurus bendul je kerja huhu.. wallahualam.. :D

    ReplyDelete
  6. Hahaha uncle!!! Saman tidak mengenal kereta.

    ReplyDelete
  7. Motor tersadai tu tak kena lak.....kheee

    ReplyDelete
    Replies
    1. motor tu dah kira arwah dah... kesian kot

      Delete
  8. Ada ke tuan nya..entah2 tuan dia tak nak kat dia lagi...terpaksa la dia pi bayar sendiri..heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ntah2 tuannya ada tersadai kat dalam tu... jap uncle tengok... haha

      Delete
  9. "Kami hanya menjalankan tugas"

    gittew!~

    ReplyDelete