Followers

Saturday, April 25, 2015

April 25, 2015


Hei! Tak suka betul lalu lebuhraya berbumbung ni. Nak berselisih kereta pun tak lepas. SEMPIT! 

(Tapi kereta tolak, lah...)




8 comments:

  1. Dapat elak dari kena panas dan hujan tapi tak cukup praktikal sebab laluan sempit untuk kereta tolak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau takpe... kalau berselisih, berlaga bahu!

      Delete
  2. Hahhahaha senyum je hakak kat belakang tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang belakang tu dah biasa jadi pelakon tambahan! haha

      Delete
  3. nak kena perkenalkan one way punya jalan ni hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mau diorang charge tol lepas ni! huhuhu

      Delete