Followers

Monday, April 13, 2015

April 13, 2015


Ambil satu pensel... hilangAmbil satu lagi pensel... hilang

Ke mana pula pergi pensel uncle ni? Ada hantu, kot..?


(Nak tergelak baca entri IZWA / BICARA HATI tentang main cak lempong dengan uncle! Lepas ni kita berbalas pantun pula, ya! Baahaha...!)




24 comments:

  1. bahahaaaaa...

    balas pantun nnti kite nak join!..

    ReplyDelete
  2. hahahaa ingat cerita hantu pensel apa la tadi. terkono den

    ReplyDelete
  3. yaaa.. sejak dua menjak ni, pelupa Uncle menjadi jadi yaaa.. koh koh koh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sejak uban kat kepala & janggut ni... bisa la Aujinz... koh koh koh!

      Delete
  4. cecuba misscall pensel tu, tau la nnt kat mana.... ke dah 'silent mode'? ehhhh

    ReplyDelete
  5. Macam mana tak hilang. Pensel tu dah melurut menyorok dalam rambut UG tu ☺☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo... itu nak selit sanggul bagi tak terburai... haha

      Delete
  6. Alah.. Cakap jelah uncle nak buat sanggul kan.. ;)

    ReplyDelete
  7. Ni mmg betul gaya org seni.. cayalah uncle.. :)

    ReplyDelete