Followers

Friday, March 6, 2015

March 6, 2015


Cheh! Pagi-pagi kena ketawa dek mesin...!

#PantunDuaKerat






28 comments:

  1. Baki Tak ada ,, bahahha
    sapa punya kerja lah tu hihi

    ReplyDelete
  2. hahaha..
    lawak pagi jumaat.. adeh..

    ReplyDelete
  3. tekup muka kalo dpt mesej mcm tu drpd mesin atm.

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. uncle ni boros orangnya... (jawapan jujur)

      Delete
  5. kah kah kahhh...

    *gelaktutupmuluttandasopan*

    ReplyDelete
  6. pergi ke kedai membeli cuka,
    padan mukaaaa,



    hahahahaha

    ReplyDelete
  7. hahahah...mesin pun dah pandai kena kan orang..

    ReplyDelete
  8. salam gu.
    takde dalam mesin tu je kot. cuba mesin sebelah pulak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. susah2 cuba mesin rumput je la! hehe

      Delete
  9. Pergi ATM nak keluarkan duit... duit takde!! hahahaa.. :D

    ReplyDelete
  10. ADA KA ORANG BACA BLOG HANG NI?

    ReplyDelete
  11. cuma terpapar kat skrin je kan uncle.. kalau mesin tu bersuara, bukan mesin yang gelak tapi orang yang beratur belakang uncle.. huhuhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau mesin tu bersuara, uncle larikkkkk!

      Delete