Followers

Thursday, January 29, 2015

January 29, 2015


Promosi sebelum GST?
Aduh...! Macam takut pula nak tunggu selepas GST...! 

(Sambil mencongak-congak gaji yang tak naik-naik...)




14 comments:

  1. hahaha..uncle gedek, ade2 je laaa...

    ReplyDelete
  2. Tak nak ingat GST.. nanti boleh mendatangkan stress dalam diri..

    ReplyDelete
  3. Setengah barang, belum GST pun dah takut tengok harga. Apatah lagi selepas GST :(

    ReplyDelete
  4. saya mmg tak percaya kenaikkan sesetengah barang tu, berkadar langsung dgn GST..sebab typical Malaysian punya peniaga, mesti nak kaut untung lebih, selagi boleh menipu, depa menipu

    ReplyDelete