Followers

Monday, January 26, 2015

January 26, 2015


Tak senonoh betul perangai si Spiderman, ni! Berapa kali unce nak pesan! Jangan tinggal Spidy Bike merata-rata..! Lepas main kemas!





16 comments:

  1. spiderman nak mintak uncle tolong kemas kan la tu.. hehe..

    ReplyDelete
  2. tolong jentik telinga spiderman tu, klu jumpalah telinga dia kat mana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye la kan? ada telinag ke 'der' tu...?

      Delete
  3. hari ni ... kerutan kening ancle ketara sangat la ... hehehe

    ReplyDelete
  4. Uncle.. tu bukan spiderman punya tapi awek dia punya tu uncle.. semalam dia ada tanya uncle yang tak perasan.. hehehe..

    ReplyDelete
  5. Parking tahap legend spiderman ni

    ReplyDelete
  6. Ni macam sama je macam kes dalam filem seniman bujang lapuk..

    "kait motor ye bang??"

    heheh

    ReplyDelete