Followers

Friday, January 2, 2015

January 2, 2015


"Lukisan abstrak nukilan alam semula jadi..."

(Bukan kerbau sahaja yang berkubang dalam lumpur sekarang ni... kereta juga!)




22 comments:

  1. Ni mesti ke Pantai Timur pergi beri bantuan.. betul tak.?

    ReplyDelete
  2. abstrak yg cantik~ tp x leh simpan lama..kene cepat2 cuci.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebelom dia cuci, rakam dalam foto dulu... hehe

      Delete
  3. Replies
    1. Semua orang kenal kuala krai sekarang kan?

      Delete
  4. Hehehe.. macam kereta saya pun comot-momot jugak uncle.. tapi tak boleh lawan kecomotan kereta uncle tu..
    siap kena sakat lagi 'baru balik dari bantuan kemanusiaan ke..' huhuhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, buka kereta uncle tu... uncle menompang bergambar je! hehe

      Delete
  5. hilux tu baru balik misi banjir kot uncle :)

    ReplyDelete
  6. Nak tengok uncle yang berkubang dengan lumpur. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. uncle berkubang dalam kuala lumpur, dah le.... hehe

      Delete
  7. Mujur la tocang tak berlumpur sama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tocang jaga elok elok.... mana boleh kotor

      Delete
  8. Eleh uncle ni...x ngaku plak kereta sendiri

    ReplyDelete
  9. uncle keta pon pinjam compani punya... huhuhu

    ReplyDelete