Followers

Wednesday, December 31, 2014

December 31, 2014


Bagaimana pula kalau waktu uncle sampai buku-buku ini asalnya memang bersepah?

#keliru




17 comments:

  1. Assalamualaikum uncle. suka tau buat sheila tergelak dengan caption atau gambar uncle. memang semuanya ada maksud tertentu. hehehhee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe... baos la gelak... gelak kan terapi jiwa... hehe

      Delete
  2. memang mcm tu uncle...cara susunnya memang bersepah. :-)

    ReplyDelete
  3. ekeke..dah awal2 dia kata "susun" tu.

    ReplyDelete
  4. Ini macam cerita sejadah-sejadah yang berdiri pada suatu masa dulu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yelah... teringat cerita sejadah berdiri dulu... kecoh satu malaya!

      Delete
  5. Assalamualaikum

    SELAMAT TAHUN BARU 2015

    Bersama-sama lah kita mendoakan kesejahteraan dan kemakmuran bagi seluruh negara dan seluruh dunia. Semoga 2015 ini akan menjanjikan kebahagiaan untuk semua... amin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. YA! yang penting 2015 ni, teros berbelog!

      Delete
    2. Sekadar cadangan: Apa kata utk 2015, uncle tampil dgn kepala botak.

      kah kah kah

      Delete
  6. Bersepah tu lebih berseni dari kemas je hehee

    ReplyDelete