Followers

Tuesday, December 30, 2014

December 30, 2014


Kejam! Tidak berhati perut! Sanggup dia kuncikan anak-anak kucing di dalam kereta..?!!!

(...errr, Hello Kitty pun kucing, bukan? Sekurang-kurangnya ia tak berak! Baahaha..!)




14 comments:

  1. ...kalaulah kitties itu betul2 boleh bercakap... ;-)

    ReplyDelete
  2. Konfirm keta awek tu.. ke keta uncle.. :D

    ReplyDelete
  3. Ada sesetengah perempuan, buat kereta mereka macam Zoo. Macam-macam haiwan ada di dalamnya....hehehehe (er...bukan saya ya!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betol ke? meh uncle tengok keta kamu dulu! haha

      Delete
  4. Dia tak terkurunglah uncle.. sebaliknya tengah berjemur menikmati cahaya matahari yang malu2 nak keluar tu..

    ReplyDelete
  5. uncle lokasi ni dekt unikl dekt taman shamelin perkasa tu kan? anak uncle belajar situ ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai nur! Ya betol! Tajamnya mata kamu! Sebenarnya aunty yg kerja kat sana (KPTM sebenarnya...)

      Pssstt... nak bagitau. Entri January 10 2015, pun kat sana... hehe!

      Delete
    2. kahkahkah! saye student kptm uncle itu yg cam. mohon terserempak dgn aunty ( jap aunty mcm mne rupanye) hihi

      Delete
    3. kptm? gimifai! haha

      rupa aunty ada kat November 28, 2014, pernah jumpa?

      Delete