Followers

Friday, December 19, 2014

December 19, 2014


Papan tanda ini nampak macam coli terlentang atas lantai kan..?

(...atau hanya otak uncle yang terlebih  nakal  kreatif...?)




34 comments:

  1. spek mata wanita :p sabarrr jer laa...

    ReplyDelete
  2. kah kah kah kah.
    ade jugak yer papan tanda lucah cam nih.
    hahahahahahaha.. sabor jer lah.

    papan tanda tu untuk bgtau ape sebenarnye ek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebenarnya tanda ada dua bonggol di hadapan... haha

      Delete
  3. hahaha aunty .. unkel gatai !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alalala... sekali sekala. Normal apa? haha

      Delete
  4. hehe. saya senyum sahaja tau uncle :D

    ReplyDelete
  5. huh ada plak simbol jalan yg macam tu.

    ReplyDelete
  6. Nasib tak tulis size sekali huhuhu..

    ReplyDelete
  7. kan...nape tak terpikir sampai ke situ.. Isk uncle ni tauuu..... imagine jauh sgt tu, heee~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la... uncle pon tak boleh kawal imajinasi uncle ni...! haha

      Delete
  8. selama ni tak pernah pula tepikir gitu
    tapi sekarang bila melayan "kekreatifan" uncle buat saya kata, betullah! =)

    ReplyDelete
  9. Saya pun nampak begitu. Sekian. Heheeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betol la tu! uncle ingat uncle sorang yg tak normal!

      Delete
  10. Baru nak fikir tp uncle dah bgtau awal2...hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha! naseb baik uncle bagitau! haha

      Delete
  11. tanda coli terlentang nih selalu jumpa kat kawasan sekolah.. bahaha (nak gelak mcm uncle gaks)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau jin pompuan gelak dia manja sikit... hehe

      Delete
  12. bersilang silang kretip pemikiran dan imaginasi uncle

    ReplyDelete
    Replies
    1. imiginasi uncle boleh di doodle kan tak? hehe

      Delete