Followers

Thursday, December 18, 2014

December 18, 2014


Bersungguh-sungguh pakcik ni nak berselfie dengan uncle... 
...hingga merah-merah muka! Baahaha...!

(Comel bukan senyuman pakcik tu..?)


.

24 comments:

  1. Tgh bayangkan uncle botak macam pakcik tu..bahaha

    ReplyDelete
  2. ahakss... ce uncle kasi muke uncle la merah...heee.... tapi ade merah skit tu..nak jadi merah dah tu uncle, heeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. merah tu tanda sihat! cukop darah! haha

      Delete
  3. Hahaha.. bersungguh-sungguh dia buat ekspresi muka sedang senyum.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. uncle dah blah pon dia masih tersenyom lagi! haha!

      Delete
  4. hehe...
    tengok gambar ni buat saya tergelak sesorang pula uncle
    wajah yang kemerahan pakcik tu buat dia lebih outstanding dari uncle =)

    ReplyDelete
  5. Haha seriau plak tgk pakcik tu tkt mlm ni die mai tido sblh unkel

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha... malam nanti mimpi ngeri kang, eima!

      Delete
  6. Replies
    1. david teo je comel, ke ummi? Uncle...? huhuhu

      Delete
  7. ni senyum simpul nama dia kan..hehehe

    ReplyDelete
  8. Bukan main suka lagi dia nak bergambar dgn uncle...

    ReplyDelete
  9. Kemain "uncle" muka merah tu senyum, uncle gedek maintain serius

    ReplyDelete
  10. Sampai merah muka dia senyum... :D

    ReplyDelete