Followers

Friday, December 12, 2014

December 12, 2014


Akhirnya... berjaya mengumpul keberanian untuk memotong rambut... walaupun sedikit cuma. Bak kata orang, "sedikit-sedikit, lama-lama gondol..!"

(...terima kasih aunty kerana bayarkan... hehe)




26 comments:

  1. lawa rambut unkel.... lurus... cantik1 .. tak demam ke pas potong rambut ni ...

    ReplyDelete
  2. Cer potong macam mamat dalam gambar uncle dalam entri sebelum ni. Ada berani?

    ReplyDelete
  3. good uncle ^_^
    (kalau gondol camne la ek rupa uncle.. hahaha.. ~imagine jap.. :p )

    ReplyDelete
  4. Utk 2015......cuba perm ....ada berani?

    ReplyDelete
  5. Ok dah tu.. Masih panjang lagi.

    ReplyDelete
  6. Go aunty kerana berjaya memujuk uncle...okayla tu uncle..rambut jer berubah..muka tetap sama..masam-masam manis...hehehehe

    ReplyDelete
  7. Insya-Allah, Abang Gedek pi Mekah buat haji atau umrah, bolehlah botakkan kepala masa tahalul (sunat bercukur rambut di seluruh kepala).

    Diriwayatkan daripada Ibnu Umar r.a. bahawa Rasulullah s.a.w. bersabda:
    (Allah merahmati orang-orang yang bercukur. Para sahabat berkata: Bagaimana dengan orang-orang yang bergunting wahai Rasulullah? Baginda bersabda: Allah merahmati orang-orang yang bercukur. Para sahabat berkata: Bagaimana dengan orang-orang yang bergunting wahai Rasulullah? Baginda tetap bersabda: Allah merahmati orang-orang yang bercukur. Para sahabat berkata lagi: Bagaimana dengan orang-orang yang bergunting wahai Rasulullah? Kemudian barulah baginda bersabda: Dan juga orang-orang yang bergunting. (Muttafaq alaih).

    ReplyDelete
    Replies
    1. okey... uncle memang sentiasa terpegon dengan komen kamu...! tq

      Delete
  8. Grunge lah uncle.. terbaik.. :) :)

    ReplyDelete
  9. Patutnya gunting bagi gondol time uncle tdo.. hehehe..

    ReplyDelete
  10. sama lah rambut kita

    tang panjang dan meningkat 'cerah' nya!!

    ReplyDelete
  11. ok, tak nampak pun cam potong uncle... heeeee~

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. tolong le jangan bayangkan.... tak sanggop!

      Delete