Followers

Thursday, December 11, 2014

December 11, 2014


Ha! Kan dah keliru yang mana satu unlce yang mana satu gambar? 
Sama bukan? Sama bukan? (...tolonglah jawab sama... hu hu hu...)

#rayuanku

24 comments:

  1. Sama memang sama - ada dua mata, ada hidung, ada lubang hidung, ada mulut.... ;-)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. oh! kamu sangat pandai mengambil hati! haha

      Delete
  3. kene pakai binokular baru dapat bezakan nih

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. bukan setakat lain mak...! siap lain time zone! huhu

      Delete
  5. yang belakang tu siap teropong nak pastikan betul gambar ke tidak.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhaha! belom teropong lagi. baru pegang!

      Delete
  6. tetibe rase keliru...x sangke uncle ada kembar...

    ReplyDelete
  7. Oklah... bagi cance lah kat uncle... sama2 hehee.. :D

    ReplyDelete
  8. hidung uncle kembang skit dari hidung mat saleh tu, heee~ tapi hensem memasing ade kelebihannye, heeee

    ReplyDelete
  9. boleh la..boleh laa bagi chance. kali ni jer yer..hahahaha..lalalarikssssss

    ReplyDelete
  10. nampak sama tapi bukan dia **uncle

    ReplyDelete