Followers

Sunday, November 9, 2014

November 9, 2014


"Hujan emas di negeri orang, hujan sampah di negeri sendiri?"
Tapi masalahnya kawasan ini penduduknya datang dari 'negeri orang!'

(Takkan main baling sampah dari atas rumah ke belakang lorong, kot? Siap masa rakamkan foto ini, pun ada orang baling botol plastik di belakang tu! Pengotor sungguh!) 




14 comments:

  1. Hati2 uncle ....kang ada yg terbaling atas kepala pulak..
    Mcm dlm iklan tv tu... Hoho

    ReplyDelete
  2. Mmg tak ada kesedaran & tanggungjawab betullah hhmmm...

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Tau takpe...

      baunya macam puaka eda oi!

      Delete
  4. yerkkk sangat pengotor.. takde kesedaran sivik.. pihak berkuasa macam tutup mata pulak.. ke tak cukup kakitangan untuk membanteraa masalah macam ni..?
    Bila banjir mulalah nak tuding jari sana sini.. ops terlebih sudah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu yg uncle tertanya2 juga... tak kena saman ke diorang ni?

      Delete
  5. betui kwsn yg byk pendatang gitu la...
    kadang tu geli ngan ngeri je nk lalu kaw cam tu disebabkan diorg sedangkan ptt nye diorg la tkt ngan kite ni kita plak tkt ngan diorg .. ni negara siapa sebenarnye ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang bukan geli je... siap dengan ngeri sekali!

      Delete
  6. Minta dijauhkan mentaliti sebegini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ni kena ajar dari 'A' balik...

      hampas!

      Delete
  7. Replies
    1. tau takpe... belom cita bau macam puaka lagi!

      Delete