Followers

Tuesday, November 25, 2014

November 25, 2014


Alamak! Terakam gambar orang sedang 'buang air'..!

(Helo... harap tidak fikir yang bukan-bukan, ya..!)





31 comments:

  1. hahahaha...ini mmg uncle bajet timing ngam ngam..atau kebetulan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengok brader ni dok buang air. tu yg berlegar2 kat situ nak snap. Lepas snap dia siap xplain kat uncle yg dia buang air je... bukan buang pasir atau sampah dalam longkang. Agaknya dia ingat uncle nak report la tu... baahaha

      Delete
  2. femes org tu sebb dapat masuk blog uncle .. hahaha XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaaa... ter blurkan muka dia pulak! haha

      Delete
  3. hellooo... tak fikirpun... uncle yang tulis keme baca jerrr

    ReplyDelete
  4. try le uncle selfie kat dlm tandas plak .... mesti bolat mata sy .. hahahhah

    ReplyDelete
    Replies
    1. dalam tandas pernah la... tapi tak ingat bila. haha

      Delete
  5. Nakal uncle ini. Kena ketumbit baru tau. :)

    ReplyDelete
  6. Buang air kat dalam longkang tu takpe lagi uncle.. jangan dibuangnya sampah sarap.. mau tersumbat longkang nanti.. huhuhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau sampah, uncle bagi syarahan kat dia sedas!

      Delete
  7. Semah je buang air kat longkang...

    ReplyDelete
  8. Kira buang air besar tu kan uncle.. :D

    ReplyDelete
  9. hahaha..banyaknyer die buang air...

    ReplyDelete
  10. Dah agak mesti ada air lain uncle ni... hihiii... - Dayang Deno -

    ReplyDelete