Followers

Sunday, November 23, 2014

November 23, 2014


" Kerna terpaksa... aku melangkah ke pasar... ♪ "




18 comments:

  1. Jangan la malas Pakcikkkk... nanti tak dapat makan.

    ReplyDelete
  2. Ahad depan uncle posing dgn tukang jual daging ya..:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha... mau ke orang jual daging tu nak layan?

      Delete
  3. brg di pasar lebih mahai dr di psr raya .. ai suka pi mydin murah dan ofcoz bumiputera

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan? sebenarnya macam mahal je... kalau pasar malam lagi terok!

      Delete
  4. aku suka pegi pasar... tempat paling best (kata orang setan pun suka pegi pasar) tapi untuk orang suka masak... pasar tempat paling best nak berkarya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol... berkarya kat sini best... urban culture

      Delete
  5. Kena jugak sebab nanti auntie tak nak masak lauk yang uncle dok sebut2 tu.. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau tau je uncle dok sebot ketam. hehe

      Delete
  6. tapi kalau ikan di pasar mata dia segar2...huhuhu..lama tak pergi pasar sejak dah jauh dari pasar tapi dekat rumah ada pasar borong tapi hubby tak nak pergi .

    ReplyDelete
    Replies
    1. uncle punya mata yg segar sebenarnya... tengok ahmoi! hehe

      Delete