Followers

Wednesday, November 19, 2014

November 19, 2014


Jentera berat ini tugasnya hari-hari membaiki jalan raya. 
Nampaknya hari ini dia harus membaiki pagar pula... 


#kitahanyamerancangtapituhanyangmenentukan





44 comments:

  1. Macam mana boleh lajak sampai terkena pagar?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin dia nak capai cempedak di luar pagar kot? hehe

      Delete
  2. betul kita merancang..hanya Allah menentukan...

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. alaaa... pelan pelan cerita dah la... naik court leceh!

      Delete
  4. terlupa tarik handbrake barangkali!

    ReplyDelete
    Replies
    1. benda cam ni ada handbrake eh? pernah pandu le tu..!

      Delete
  5. harapkan jentera...jentera makan pagar...aik...? boleh ke buat peribahasa cenggitu? kih3

    ReplyDelete
  6. hahhahahahahaha.
    adoihaiiii.
    brek rosak gamaknyeee.
    hahahahha

    ReplyDelete
  7. Dia leka tengok uncle selfie ler tu sampai terbabas.. hehehe.. ;)

    ReplyDelete
  8. pAGAU RUMAH SAPELAH YANG KENA TU..

    ReplyDelete
  9. Hahahaha... entry entry kat sini kelakar sungguh... apa ke halnya sampai langgar tembok tu

    ReplyDelete
  10. klu langgar pagar rumah kediaman, maka untunglah tuan rumah dapat pagar baru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau pikir cam tu... betol jugak... haha

      Delete
  11. Kesian jentera berat tu dipersalahkan.
    Manusia yang bersalah.

    ReplyDelete
  12. terbabassebab terlihat wajah uncle agaknya

    ReplyDelete