Followers

Monday, November 17, 2014

November 17, 2014


Tegurlah jiran-jiran anda. Terutama jika mereka sedang menjolok buah mangga. Kerana mungkin anda akan mendapat tempias sebiji, dua... 

Ya! Uncle memang licik...! Baahaha...!




38 comments:

  1. Replies
    1. ... errr. dapat ambik gambar je... huhu

      Delete
  2. akan saya praktikkan... Baahaha...!

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. eh, pegi la sapa jiran sendiri... hehe

      Delete
  4. Ni tak lain dan tidak bukan, mesti nak buat JERUK MANGGA ASAM BOI..

    ReplyDelete
  5. Tegur bukan untuk menegah jangan mencuri tapi tujuan tegur supaya "hulurlah sebiji dua" :D

    ReplyDelete
  6. Hamboiiii....

    tak tegur pun boleh dapat, kan? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang 'tak payah tegor' tu tahap adik beradik... hehe

      Delete
  7. Betul tu Uncle... kena ramah tamah skit. Dapat sebijik dua pun okey jugak buat mempelam asam boi tu (Huuuu... kecur air liur)

    ReplyDelete
  8. trm ksh uncle bg idea.. tp jiran sy kata, klu nk mangga, amik je..hehehe..

    ReplyDelete
  9. mengelatlah Uncle nih.. niat nak dapat mangga free.
    apa kata Uncle tawarkan pertolongan untuk tolong kait buah mangga tu.
    baru betol. hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh, orang tua macam boleh buat kerja ekxtrem tu! sakit tulang!

      Delete
  10. dapat buat jeruk mangga asamboi lagi uncle kalau macam tu punya gaya.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. asam boinya nak kena mintak ngan jiran mana pulak?

      Delete
  11. cerdik mmg cerdik ... pastu amik lebih sikit buat mangga asam boi .... phewww

    ReplyDelete
  12. Tegur ada makna tuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu belom masok nak ngorat anak dara dia tu! haha

      Delete
  13. sebijik dua kalau tego... sedozen dua kalau tolong jolokkan... silap2 colek pun dah siap...

    ReplyDelete
    Replies
    1. colek sekali? amboi amboi! tu kena tolong cat rumah dia kot, jib!

      Delete
  14. tegur time balik pasar..dapat tempias ikan sekor dua..muehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. good idea! haha. Esok uncle tegor dia lepas dia ambik pencen!

      hehe

      Delete
  15. Ingatkan dia org berselfie pakai monopod panjang tadi.. :D

    ReplyDelete
  16. tetibe jadi peramah...jeruk pelam punya pasal yer uncle..:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. unlce peramah bermusim... macam buah jugak! haha

      Delete
  17. Tegur kena senyum sikit uncle gedek

    ReplyDelete