Followers

Thursday, November 13, 2014

November 13, 2014


Huih! Lajunya trak penunda tu..! 
Hingga melayang-layang kereta yang ditarik tu dibuatnya..!

Baahaha...!





24 comments:

  1. Hahahahaha! Otak seni. Ada je nak dibahankan.

    ReplyDelete
  2. hahahahahahaha.. hadoiiiii lah.
    dia kejar trip tuh uncle~
    maklumlah.. dh nak cuti sekolah dh nih. banyak nak pakai duit.
    hahahahaahhahahah

    ReplyDelete
  3. Jaga-jaga Uncle, kena kepala nanti...

    ReplyDelete
  4. nak cepat sampai tu... tak lah kena hujan ... bahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. masa uncle ambik gambar ni pon hujan renyai..!

      Delete
  5. hahahhaha tetliti betui mata unkel ni ... hahhahah

    ReplyDelete
  6. hahahaha...
    yg peliknya, macam mana uncle selalu jumpa signboard pelik2 ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kan? kadang2 uncle rasa macam diorang sengaja letak signboard2 ni tempat uncle lalu...

      haha

      Delete
  7. Hahahaha...... sampai melayang!

    ReplyDelete
  8. Kereta dibuat daripada kertas agaknya tu, sebab tu boleh melayang :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kereta kertas? kapal terbang kertas biasalah dengar! haha

      Delete
  9. nak cepat smpi la tu.. kang hujan, banjir pulak kat situ.. langsung la tak dpt nak tunda..
    hahahahahahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau banjir, guna pukat 'tunda'

      bahaha!

      Delete
  10. Terbang kete tu mcm layang2 hehee..

    ReplyDelete
  11. yelah uncle.. kalau uncle tak buat garisan merah tu.. tak perasan pun keadaan gambar kereta tu macam mana.. hehehe..

    ReplyDelete