Followers

Tuesday, October 7, 2014

October 7, 2014


Sabar, sabar... jangan bertolak-tolak... nanti boleh selfie dengan uncle... Sila beri laluan pada gadis-gadis dahulu ya..!  #perasan


Besarnya hati tidak terhingga bila DENAIHATI menyiarkan artikel INI... Lebih berbesar hati bila artikel ini ditulis oleh blogger terkenal, EIZIL... Tidak cukup dengan itu, PEN MERAH juga berkongsi pautan yang sama, dan turut dikongsi oleh 72 pembaca lain semalam! Patut pun jumlah lawatan mencanak-canak naik! Jutaan terima kasih semua termasuk SEMUA para pengomen! Uncle akan teliti nasihat-nasihat yang diberi...!






40 comments:

  1. Maunya tak ramai nak berdelfie dngan uncle.. Popular tu..

    ReplyDelete
  2. boleh baca jugak komen saya kat blog denaihati... hehehe

    ReplyDelete
  3. Tahniah.. Siap digelar raja selfie lagi..

    ReplyDelete
  4. gadis kiri dan kanan tu tersenyum gembira dapat melihat dalam telinga uncle.. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalam terlinga tu kosong je... siap boleh nampak sebelah sana lobang telinga... haha

      Delete
  5. Tahniah Uncle.
    Uncle memang glemer kan!

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. berebot dengan poster boleh la... haha

      Delete
  7. "patut pun jumlah lawatan mencanak-canak naik!" Congratulations!

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah tahniah Uncle... semoga terus sukses.. :)

    ReplyDelete
  9. pun datang dari blog denaihati..
    salam blogger utk uncle gedek :)

    ReplyDelete
  10. bilaaalah saya boleh berselfie dengan Uncle

    * cobaan menumpang glamer *

    ReplyDelete
  11. Tahniah uncle... blog uncle ni sempoi aje.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kaseh kerana komen yang sempoi ni, Ain!

      Delete
  12. Aiseh...mana aci macam ni.....

    ReplyDelete
  13. wah tahniah uncle dah dpt gelaran tak rasmi "RAJA SELFIE MALAYSIA"...terbaikla uncle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bawah sikit dari Raja Lawak je ni... hehe tengkiu!

      Delete
  14. nak komen jgk kt sini.

    saya *pengsan*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alalala... kamu ni... nyakat uncle eh?

      Delete