Followers

Saturday, October 25, 2014

October 25, 2014

Guest #63


Kan uncle dah cakap, pengantin jangan bergambar dengan uncle... habis hilang seri

Uncle ada bawa penyakit berjangkit, namanya virus #unclegedekstyle ...! Baahaha!

(Tahniah AIN & FARIS! Semoga sampai keanak, cucu dan citit! )





26 comments:

  1. Replies
    1. perkahwinan adalah perkara yang serious, tahu! haha

      Delete
  2. Virus muka ketat ke tu uncle huhu.. :) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. virus ni kena cari anti virus ni... haha

      Delete
  3. Ini virus baru nama virus selfie uncle gedek. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. virus baru beranak hingga ke anak cucu! haha

      Delete
  4. guest tumpang glamer uncle.

    uncle amik aura pengantin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aura pengantin? jangan! marah aunty karang!

      Delete
  5. Berselfie Serius style... hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. serious sementara je.... lepas tu gelak mengilai! haha

      Delete
  6. Teringin nak wefie dengan uncle.. agak2 menjadi tak.. hahaha..
    apa2pun tahniah buat Ain dan Faris.. moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh ye la... bila kita nak ber wefie pulak?

      Delete
  7. awat muka yg tengah tue makin berseri-seri pulak

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye la kan? yg tengah tu macam berseri kan? (#perasan)

      Delete
  8. Haha...yg pi dok depan pengantin sapa suruh? Kan depa dah jd backgroundddd je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehhh... hero kena lah dudok depan...

      hehe

      Delete
  9. pengantin pun muka serius cam uncle je...hehe

    ReplyDelete
  10. Tq uncle sbb sudi wefie.. "Perkahwinan adalah perkara yg serius" I like that statement.. Hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kerana sporting! Wekcome to the family! haha!

      Delete
  11. Replies
    1. pengantin ni sangat sporting tau doc! haha

      Delete
  12. Semua ikut uncle style... **tetiba teringin selfie ngan #unclegedek

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah, kan? Bila la rezeki kita berjumpa eh?

      Delete