Followers

Monday, October 13, 2014

October 13, 2014


PERIBAHASA LAMA
Jika tiada angin, masakan pokok bergoyang.

PERIBAHASA BARU
Jika tiada aci berdiri dalam pokok sedang memetik bunga, masakan pokok bergoyang.

(...sumpah! Uncle sangkakan gempa bumi tadi..! Baahaha!)





20 comments:

  1. Amboi sorok-sorok nampak? Kuikuikuikui!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini sedang bercanda dengan uncle ni...! haha

      Delete
  2. Senang dapat bunga sekarang, kat tepi jalan je.. Kadang2 majlis bandaraya punya bunga pun kena sebat.. Diorang pikir diorang bayar cukai, boleh rembat bunga majlis sesuka hati.. Ape ingat ada cukai bunga ke.. Wakakaka..

    ReplyDelete
  3. hahahahahaha..
    sian Aci. hahahaha
    jadik mangsa selfie jugak~

    ReplyDelete
    Replies
    1. lain kali jangan berani depan uncle! haha

      Delete
  4. tu dh kenapa? main sembunyi² ye..kekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye lah... uncle sedang kira sampai 100 ni...

      Delete
  5. Gempa berskala kecil je tu uncle.. ;)

    ReplyDelete
  6. aci aci buka pintu.....mana aci macam ni....rosak peribahasa

    ReplyDelete
  7. Aci tu mcm main sembunyi2 je tu huhu..:D

    ReplyDelete
  8. uncle dating dgn aci bawah pokok ye? Aunty tau tak ni?

    ReplyDelete
  9. jatuh ulat atas pala Uncle karang!!!!!!

    ReplyDelete