Followers

Saturday, October 11, 2014

October 11, 2014


Harapkan bentuk saja besar! Belum sempat telan, sudah pun hancur dalam mulut!

Uncle bukan apa tiba-tiba nak beli gula kapas, ni... Manalah tahu, makan manis-manis nanti muka boleh ikut manis...?




16 comments:

  1. Hehehe...uncle makan ke gula kapas tu...:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebenarnya uncle pon suka benda alah tu! Haha!

      Delete
  2. Takut urine yang jadi manis nanti... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan kakcik... makin tua makin banyak penyakit ni....

      Delete
  3. Biasalah tuh gula kapas. Cair didalam mulut. Eh macam iklam m&m pula. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaannn? macam iklan m&m...

      sapa tiru sapa ni?

      Delete
  4. hahaha...gula-gula kapas kalau pegang pun boleh hancur uncle

    ReplyDelete
  5. yang kat belakang uncle tu dia jual yang takde gula uncle.. tu pasal bila uncle makan tetap tak nampak manis.. hehehe..

    ReplyDelete
  6. Lama tak makan gula kapas ni.. dulu kecik2 klu pergi supermarket mmg ada jual. Slalu sgt beli.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan? yg bungkos dalam plastiik merah kan?

      Delete
  7. ok yang ni kelakar....harapkan bentuk je besar..belum sempat telan dah hancur dalam mulut...hahahahahhahahahahah

    ReplyDelete
  8. memang kan? tak sempat kenyang... hilang dalam mulot je...

    ReplyDelete