Followers

Friday, October 10, 2014

October 10, 2014


Contohilah orang ini, sayangkan kereta selimut-selimutkan! 

(Besar kecil, besar kecilkan mata) Eh? Ini macam selimut uncle!?!?)



Jutaan terima kasih khas untuk KONGSI MEDIA kerana kongsikan artikel INI. 'Gimifai!'




18 comments:

  1. Replies
    1. sayang sayang seribu kali sayang! haha

      Delete
  2. Boleh pakai selimut ni buat skirt Uncle. Berdiri depan Istana Negara. Kehkeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. ataupon tiop bag pipe dalam brass band!

      Delete
  3. dia pinjam selimut uncle.. kereta tu sejuk kena embun pagi.. hehehe

    ReplyDelete
  4. errkkk.. ye ke selimut uncle???
    cer balik cek. hahahahahahha

    ReplyDelete
  5. letak selimut pun tak betul... cer uncle letak elok2 skit... kan cantikkkk :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamu ni sangat cermat orangnya... bagos bagos...!

      Delete
  6. Patutlah hari tu saya nampak ada orang tarik selimut tu .. rupa-rupanya tu selimut uncle.. ;)

    ReplyDelete
  7. selimut tu ada ala-ala baju tadik tahun 90 an....

    uncle bila nak letakkan semua gambar selfie dalam satu gambar?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila? tu la... masa takdak! video pon tak terupdate!

      Delete
  8. Selimut busuk dia.. mmg syng sgt lah tu.. :) :)

    ReplyDelete
  9. sayang kereta ke nak sorok kereta dari kena tarik tuuuu....??

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha... ye la kot? errr. pernah buat cam tu ke?

      Delete