Followers

Tuesday, September 23, 2014

September 23, 2014


Meletak kereta di bawah khemah tu, "Umpama berteduh di bawah pohon tauge."

Hujan pun basah, terik pun rentung... Baahaha...!





30 comments:

  1. "Umpama berteduh di bawah pohon tauge..."

    macam pernah ku dengar...kekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. dengar je... jangan guna... nanti orang biol! haha

      Delete
  2. Replies
    1. Setuju 200%?

      ini macam tajok drama ni! haha

      Delete
  3. kehkehkeh... tak pasal2 roboh bumbung tu kena kluar duit pulak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tang duit tu yg tak tahan tu.... terbang!

      Delete
  4. Replies
    1. Tu la kan? mat saleh pon sebok berjemor kan? haha

      Delete
  5. kalau ribut.. boleh hempap kereta

    ReplyDelete
  6. Uncle cool gila la....Nad suka tengok dari atas sampai bawah...expression mesti sama..hehehhe....

    Jemput join...
    Giveaway "Saya Nak Sihat" Sept 2014

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana pernah ada gambar sampai bawah...? ni yg seram ni! haha

      Delete
  7. Hahahahaha.. buat syarat.
    asalkan bawah khemah sudah.
    janji ade tiang kemah. hahahahaha

    ReplyDelete
  8. Rasanya dh nampak khemah mcm tu xdenya diorg nk berteduh kat situ kot.....kan?

    ReplyDelete
  9. amboii pantun die. macam karam singh walia. haha

    ReplyDelete
  10. Buang ajelah khemah tu dah compang-camping dah:)

    ReplyDelete
  11. Kemah tu dah mcm bantal busuk nampaknya.. lagi buruk, lagi disayang.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau macam tu bawak masok bilik tidor lah! haha

      Delete
  12. .. dan sepatutnya khemah itu perlu dirobohkan.. mencacatkan pemandangan

    ReplyDelete
  13. uNCLE TOLONGLAH BELIKAN DIA SATU KHEMAH.. KESIAN TENGOK..

    ReplyDelete