Followers

Sunday, September 21, 2014

September 21, 2014


KANAK-KANAK HILANG

Maklumat kanak-kanak : Nama: Sakil Bul Bul Mia. Umur : 4 tahun. Fizikal : Burkulit perang dan berbadan gempal. Lokasi terakhir kelihatan : Di rumah nombor 56, Jalan 3, Lebuh Pregrasive, Georgetown.

Maklumat perhubungan polis : Insp. Khor Kang Learn di talian 017-3558477 atau hubungi balai polis Jalan Pantai di talian 04-2181822

(Entri pesanan khidmat masyarakat ini dipanjangkan khas oleh BB@40. Tidak dapat bayangkan kalau ini terjadi pada anak kita, kan..?)




24 comments:

  1. Tak tee gambar perasaan mak ayah dia...semoga cepat ditemui semula.

    ReplyDelete
  2. Nama mcm org philipine jer. Risau jer sekarang nih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ah, nama macam orang luar ni, kan? Tak kisah lah

      Delete
  3. Pantang leka ... Saya tumpang simpati.

    ReplyDelete
  4. Kulit perang? Sama dengan sawo matang kot...

    Semoga anak itu segera ditemui dengan selamat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah, masa baca, terfikir pasal warna kulit tu juga...

      Delete
  5. Mmg tak dpt bayangkan uncle klu kena kat anak sendiri.. mohon dijauhkanlah.. Thanks sharing info..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huiiii... tak lalu makan agaknya kita....

      Delete
  6. betul uncle..kalau kena kat anak kita.,..Allahhhhh

    ReplyDelete
  7. alahai kesiannya..ape lah nasib budak tu kan .. sedih nye ....

    ReplyDelete
  8. Ooohh.. minta di jauhkan dari saya.
    jangan lah di uji berkaitan dengan anak2. huhuhu
    x cukup kuat nak hadapi rasanye.

    Moga anak kecil ini cepat2 di temui. Amin~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harap yg terbaik, moga ibu bapanya tabah!

      Delete
  9. Ini adalah pesanan khidmat masyarakat......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asyik buat entry kosong je... sesekali buatlah khidmat masyarakat pulak... hehe

      Delete
  10. semoga cepat ditemui semula.. ameen!

    ReplyDelete
  11. Sedihnya, dapat bayangkan perasaan ibu bapanya, walaupun saya belum merasa jadi ibu....semoga Allah pelihara anak itu dan semua anak-anak yang lain termasuk anak-anak saudara saya yang sangat2 saya sayang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya... namun dugaan itu datang dalam berbagi bentuk dan cara.... kita redha...

      Delete
  12. Tak boleh nak bygkan dan tak mampu nak bygkan pun kalau terjadi kat diri sendiri... semoga budak tu selamat...

    ReplyDelete
  13. Moga anak itu dapat dikesan dan selamat hendakNYA.

    ReplyDelete