Followers

Tuesday, September 16, 2014

September 16, 2014


Tanpa mengira siapa kita, orang bandar atau 'orang utan'... kita sama-sama menyambut Hari Malaysia hari ini! ...dan yang paling penting, CUTI..!!! Yeay!





22 comments:

  1. ramai kot yg faham Cuti ! , Hari Malaysia tu sendiri ..entah, sebilangan saja yg ambil tahu. sama gak Org Utan tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang utan kena apply cuti gak ke? hahah!

      Delete
  2. Yeah.. cuti.. tak sabar nak balik kampung..
    Hoho.. balik kampung...

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Oih! Ini ejaan baru ke?

      baahaha! (peace!)

      Delete
  4. lor..hehee..selamat bercuti..tapi sok dah keje..hehe.. uncle jemput join simple giveaway nad http://miszrockers.blogspot.com/2014/09/pakaian-bersih-dan-kulit-terjaga-dengan.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuti sari je pon, kan? Uncle tengok wayang je ngan anak2...

      Delete
  5. Kita anak Malaysia....bangganya jadi warganegara Malaysia. Mujur saya tak terjadi warga negara tut tut....sebab mak sempat balik ke sini...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi ada juga orang ada juga orang yg ada dua warganegara kan? Nak2 belah tut tut tu... penah dengar?

      Delete
  6. ORANG UTAN ORANG MALAYSIA JUGAK.. HEHEHE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila pikir dalam-dalam.... Ada benarnya jugak tu!

      baahaha!

      Delete
  7. Siapa org bandar dlm cerita pakcik ni...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang bandar yang pakai baju & spek, tu....

      hehehe

      Delete
  8. Haha..uncle.. selamat hari malaysia.. sampaikan salam kat org kek belakang nun haaa.. hehehehehe...

    ReplyDelete
  9. unkel bkn hari2 cuti ka .. hehehe

    ReplyDelete
  10. Panda je yg penat Hari Malaysia hari tu.. ramai pelawat dtg.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha... panda dudok dalam kelas tersendiri..!

      Delete