Followers

Monday, September 15, 2014

September 15, 2014


Bahaya ni lubang tabung besar-besar macam ni!

Senang  uncle  budak2 nak jolok!



Kepada IDZWA KAMARUDDIN : Jangan marah ye, Baahaha! Tapi kamu memang hebat!






26 comments:

  1. besor nauuu lubang tabung. aippp uncle! jaga tangan tu!

    ReplyDelete
  2. Masuk tangan pun boleh ni..upah budak2 kecik..hihihi

    ReplyDelete
  3. tabung tandas ni maksudnye bayar nak masok tandas tapi layan diri ke uncle??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kira macam derma ni... masok takde chage... tandas kat surau...

      Delete
  4. bhahahaha...tak marah tapi geram...hahaha..

    ehh tgn saya muat kalo nak masuk ke dlm tabung itu!! :D

    ReplyDelete
  5. errkkk.. ade ke tabung tandas??
    ape kegunaan tabung nih uncle?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini kira macam derma untok maintenance tandas... tandas surau ni...

      Delete
  6. Jangan uncle jolok sudah hahahaa.. Besornye kan die punye tabung toilet err

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la... kalau penoh ni ada 7-8 ribu, kot! haha

      Delete
  7. huhuhu .. dia bukak besar2 senang nak tukar duit tu ...

    tawakaltul 'alallah ...

    Follow sini Uncle ..

    ReplyDelete
  8. Ingatkan ada tabung darah je
    rupanya tabung tandas pun ada...

    kalau tabung darah, ada simpanan darah
    tabung tandas, ada apa uncle?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, macam tu pulak...?

      Kalau macam tu, tabong uji... ada simpan uji...?

      Delete
  9. jangan jolok!! mungkin ada booby trap!!

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. Harap 'isi' nya besau jegak la, kan....?

      Delete
  11. Ingat kat dlm tandas je ada lubang tabung huhu.. :D

    ReplyDelete