Followers

Saturday, September 13, 2014

September 13, 2014


Nasib baik uncle dah tua bangka... kalau waktu kanak-kanak dahulu, dah sah-sah paling tidak satu dua bendera uncle 'ranjau'.... Baaahaha!

(...sekarang dah insaf...)





20 comments:

  1. Mana boleh kata tua bangka Bang Gedek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok, ok... buang oerkataan 'bangka' tu...

      hehe

      Delete
  2. boleh caye ke ni? ntah2 poket dah penuh isi bendera kot...

    ReplyDelete
  3. Kalau dak Nuha nampak bendera Malaysia macam ni.. takdan nak alihkan perhatian dia.. kat situ jugak dia jerit nak.. huhuhu..

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Gambar ni sebenarnya kat KL, agaknya tuan keta tu orang sana... :)

      Delete
  5. pernah baca Ranjau Sepanjang Jalan?

    ReplyDelete
  6. amikletak kat bilik takpe..jangan buang..hehe atau jual balik..ahha

    ReplyDelete
  7. Sarng pun boleh je curi klu nak... jimat x payah beli hehee.. :D

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Uuuu! tak kuasa nak maintain bendera bebanyak tu!

      Delete