Followers

Thursday, September 11, 2014

September 11, 2014


SOALAN: Apakah faktor yang menyebabkan 'soalan bocor' terjadi?
JAWAPAN : Tidak amanah!

Kes soalan bocor ni berulang dari dulu hingga sekarang! Sedih bukan...? 


(Klik pautan untuk berita. Soalan Sains bocor, peperiksaan UPSR ditangguh. / Astro Awani / September 11, 2014.)





28 comments:

  1. Replies
    1. Nanti uncle siasat....

      macam polis la pulak!

      Delete
  2. Tahun ni menjadi2 pulak soalan bocor ni.. Sian budak2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang... dari uncle kecik dah dengar bocor2 ni...!

      Delete
  3. Bila ada org yg dewasa tak amanah anak kecik tak berdosa yg jadi mangsa.

    ReplyDelete
  4. memang kesian..
    sepatutnye anak2 UPSR dah 'Merdeka' hari nih.
    tapi.. atas ketidak amanahan orang2 tertentu.. Anak2 menjadik Mangsa.

    ReplyDelete
  5. Sy pun heran kenapa ada orang yang bila diberi amanah tak tahu nak jaga amanah..
    tak takut dosa dah kot...atau sebab $$$$.
    Sedih gak saya, kesian kat calon-calon, dah plan nak jalan-jalan dengan gembira cuti sekolah, jadi terganggu la pulak. Anak uncle UPSR ke tahun ni? Kalau ye, semoga si adik tabah....tabah macam abahnya....

    ReplyDelete
  6. mungkin juga malas berusaha... nak berjaya dgn cara mudah !

    ReplyDelete
  7. hmmm tu la uncle kami kat KPM ni pun terkena tempias ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. KPM dah tentu terasa bahangnya...! sabo ye

      Delete
  8. kesian budak2.. kesian cikgu.. kesian mak bapak..

    ReplyDelete
  9. Munyusahkan calon2 & ibu bapa juga..

    ReplyDelete
  10. Tidak amanah bukan menyusahkan ibubapa tapi menyusahkan semua.
    Tidak amanah juga antara salah satu jawapan dari soalan bocor dalam kubur nanti

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. Memang Nad, naseb baik anak2 uncle takde terlibat!

      Delete