Followers

Wednesday, September 10, 2014

September 10, 2014


Bukti yang uncle tidak menggunakan monopad semasa 'berselfie'...


(Kepada encik yang menunggang motosikal itu... Sila tumpu pada jalan raya okey? Tak payah nak tengok uncle berselfie... Masuk longkang nanti...! Baahaha..!)





27 comments:

  1. dia terrrrpegun tgk uncle la tu. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. terpengun la sangat dengan orang tua ni!

      haha

      Delete
  2. uncle jangan menambahkan kadar kemalangan jalan raya.
    Uncle saya dah selfie dengan hantu, uncle bila lagi?
    http://www.arzmoha.com/2014/09/wordless-wednesday-selfie-dengan-hantu.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. tiada hantu yg nak berselfie dengan uncle...! huhuhu!

      Delete
    2. hehehe jangan lupa berselfie uncle

      Delete
  3. kalau masuk longkang .. tak pe..
    Sepital Sungai Buloh kat depan tu je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh? Boleh cam? Hebat-hebat!

      memang sah doketo ni!

      Delete
  4. hahahhaha ... terbaik la ....
    monopod tak bgs

    ReplyDelete
  5. agagaggagagagaga dia nak tompang sekaki tuh!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tompang sekaki boleh... jangan sampai patah kaki, sudah!

      agagaga!

      Delete
  6. wah, jelas terbukti. siap nampak rambut belakang uncle. cayalah.

    ReplyDelete
  7. hahahahahaha... dia nak berselfie jugak ler tuh.. hahahaha

    mungkin jugak dia kenal uncle.. femes kekdahnye.. hahaha

    ReplyDelete
  8. Bukti ni laku kat mahkamah tak...

    ReplyDelete
  9. Terbaiklah uncle.. tanpa monopod masih boleh berselfie.. ekekeke..
    orang pandai biarkan.. doakan je dia selamat..

    ReplyDelete
  10. Seronok penunggang moto tu tengok uncle.. :D

    ReplyDelete
  11. hahaha...terbaik..bende ni pun boleh amik gambar

    ReplyDelete