Followers

Monday, September 1, 2014

September 1, 2014


Zaman kanak-kanak, biskut ini adalah yang paling digemari..! Bahagian gula yang berwarna habis dimakan, tapi biskutnya ditinggalkan...! Baahaha...!

...eleehh, kamu semua pun sama, kan...?





30 comments:

  1. Patut la muka uncle manis, suka makan biskut yang ada gula ni ye...
    kalau biskutnya uncle tinggalkan, sape yang habiskan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan sapa 'habiskan'

      'habis' kena marah! haha

      Delete
  2. Hahahaha uncle.....sabtu baru ni saya gi jumpa anak2 kat kl.....salah satu buah tangan...yang ni ler...tapi anak2 saya tu 28 & 23...kategori budak2 ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 28 / 23 tu bukan budak.... tu dah boleh jadi bapak budak! haha

      Delete
  3. yup.. mamamyja mengaku.. ahahaha, anak sekarang pon buat benda yang sama, nak marah pon xleh. sebab mak dia pon cam tu gak. uuuuwwwaaaa .!!!1

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. ok, biar pecah di perot, jangan pecah di mulot!

      Delete
  5. Replies
    1. rasanya kita boleh buat union lah... hihi

      Delete
    2. hahaha makan-banyak-banyak leh kencing manis uncle

      Delete
  6. MEMANG SEDAP BISKUT NI.. SAMPAI USIA DAH BESAU PON MAKAN JUGAK.

    ReplyDelete
  7. hehehe.. betul2.. tapi yang sekarang dah tak sesedap macam dulu rasanya..

    ReplyDelete
  8. Tp sy terbalik. Sy suke biskut je. Gula tu sy tglkan. Pelik tak? Rare kan? Hahahah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu memang rare! tapi bagos! kurang gula!

      Delete
  9. Hahaa.. mmg betul uncle. Makan gula je.. nostalgia.. :) :)

    ReplyDelete
  10. amboi uncle..sempat lagi bergambar kt budak2 jual biskut tu ye..nanti amik gambar dengan nasi ayam kunyit tu ye..hahaha..

    ReplyDelete
  11. saya panggil beskut puting!!
    hahahaaaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaaaa? Ini baru pertama kali dengar!

      Delete
    2. hehehe..cikda pulak panggil biskut nenen..lagi tak senonoh kan.. hahahha,.. calet la DS

      Delete
    3. CIKDA : Biar betol...?!?! Baahaha

      Delete