Followers

Friday, August 8, 2014

August 8, 2014


Entri hari ini hanya untuk menakut-nakutkan diri sendiri, sebenarnya...

#FatBooth


29 comments:

  1. Kot makan ketupat banyak pun tak kan tetiba gemuk macam ini
    Kelakarlah uncle ni:)

    ReplyDelete
  2. semalam 'lupa' bayar kat cafe, hari kan dah jadi mcam nie pulak... hahaha

    ReplyDelete
  3. Mak ooii.. Banyak makan Mc Donald percuma hari ni ke?

    ReplyDelete
  4. Ini memang lawak uncle. Try tengok simpan lemak macam tu. Nak tengok sama ke tak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tang simpan lemak senang... tapi tang nak buant tu nanti!

      Delete
  5. macam pakcik yg buat kungfu katak dalam cite kungfu hustler tu.. hahahaha

    ReplyDelete
  6. serius terkezut uncle.......ada harapan nak jadi mcm ni.....

    ReplyDelete
  7. takut jugak!!
    uwaaaaa.. nak diet!!

    ReplyDelete
  8. perrrggghhh terlebih mkn lemang ke hape ni

    ReplyDelete
  9. hahhahah sakit perut gelak uncle... uncle gedik versi gemukkssss :D

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. terima kaseh... eh? ke sinis ni...? huhu

      Delete
  11. hehe. gambar ni mengingatkan jangan makan banyak lemang dan ketupat hehe

    ReplyDelete
  12. kehkehkehkeh.... mujur hari ni perati abng tak besor macam tu kehkehkeh

    ReplyDelete
  13. Bukan takut tengok tapi dok tergelak tengok muka uncle..
    ops sorry uncle.. terlebih sudah..

    ReplyDelete