Followers

Monday, August 4, 2014

August 4, 2014


'SAMPAN'? Baahaha...!

(Eh... bila difikir-fikir, ada betul juga pesanan tu... nanti tiba musim banjir, baru kelam-kabut nak cari sampan..! Jauh visi dia rupanya...!)





30 comments:

  1. Replies
    1. sepatotnya dia jadi menteri... advance!

      Delete
  2. ini mesti bangla, tak pun nepal yg tulis...hahaha

    ReplyDelete
  3. Hahaha.....betul2. ..sampan mmg berguna...

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya uncle.. maaf zahir batin..eerr.. nak tanya.. ni zaman org pakai monopod uncle bila lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Monopod? hehehe takmo la...! Tangan dah cukop panjang!

      Maaf zahir batin juga!

      Delete
  5. betul3 sampan jangan dibuang... simpan baik-baik yer :D

    ReplyDelete
  6. Gambar ini mengandungi dua aspek vandalisme yang tersirat iaitu bahasa dan mesej rasa tidak puas hati terhadap tingkah laku masyarakat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teringat lagu 'coretan dinding / iwan fals'

      pernah dengar?

      Delete
    2. Komen saya yang di atas adalah berdasarkan pembacaan saya. Lepas baca komen balas Abang Gedek, saya goggle lagu 'Coretan Dinding' oleh Iwan Fals, saya faham makna komen balas Abang Gedek. Terima kasih memberi tahu lagu 'Coretan Dinding' (rasa berterima kasih kerana saya tidak tahu dan tidak pernah dengar lagu 'Coretan Dinding'.

      Delete
    3. hehe... banyak lagu IwanFals yg mantap-mantap tau... gugel la... fokus kat lirik dia

      Delete
  7. sediakan sampan sebelum banjir. kekeke

    ReplyDelete
  8. Kalau ada orang buang sampan kat situ, agak2nya ada tak orang lain yang jadikan sampan itu sebagai tempat tidur? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huih... visi kakcik lagi jaoh...! (kagum)

      Delete
  9. Mungkin juga ni kawasan pantai? Banyak orang buang sampan sesuka hati. Haha.

    ReplyDelete
  10. Luas pemikiran si penulis tu huhu...

    ReplyDelete
  11. Jangan buang sampan di situ.. jadi dia suruh buang kat sinilah tu.. ;)

    ReplyDelete
  12. dia nak ingatkan.. perlu berjaga-jaga

    ReplyDelete
  13. hahaha.... uncle ni mmg kelakar lah.
    hari2 tak kering idea.. hihi..
    belog uncle ni belog release tensen otak saya.. ahaha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe... kome kamu buat uncle yg release tension... hehe

      tengs!

      Delete