Followers

Saturday, August 30, 2014

August 30, 2014


"Tauke, jangan pegang banyak-banyak bini nombor dua saya, aaa..."

"Bukan cemburu, tapi takut lagi banyak 'lu' pegang, lagi 'mahai, oooo..!'"

#pokai




17 comments:

  1. Hehe... dah agak dh. Sure kereta nih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah boleh agak? Alamak! kena tukar modus operandi, ni... hehe

      Delete
  2. Tapi takde bini no 2 kang kena hadap muka bini no 1 je kan kan...so jangan berkira!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bini nombo 1 yang tolong bayar ni... hehehe

      Delete
  3. servis kereta pn sempat lg? haha

    ReplyDelete
  4. Hehee... meniaga mesti mau untung maaa... :D

    ReplyDelete
  5. Fasal kereta, setiap 5,000 km saya sentiasa bawa kereta saya service supaya kalau kereta ada apa2 masalah, boleh dikesan lebih awal. Saya paling risau, kalau kereta mati enjin tak boleh bergerak dalam perjalanan. Al-hamdulillah, setakat ni si Kecik Comel (nama timang-timangan kereta saya) tak pernah meragam walaupun bakal menyambut ulang tahun ke-10 pada 29 Disember ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow! Syabas kerana berdisipin..!

      Oi? Kereta pon ada nama timangan..? Hmmm... uncle pon nak fikirkan nama timangan jugak lah...! hehe

      Delete
  6. Betul tu uncle..
    Saya dah kena Rabu lepas bila awek hubby nak 'stoking' baru.. huhuhu.. tapi takpe sbb layanan memuaskan.. puas hatilah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo... 'stoking', eh? hahaha...! Adoi!

      Delete
  7. Bini kedua ini perlu dihias cantik-cantik. Baru Pimp. :-)

    ReplyDelete
  8. uncle..bukan muhrim pegang tak pe ke?? hehehehhe

    ReplyDelete