Followers

Wednesday, August 27, 2014

August 27, 2014


"Sumpah! Uncle sedang tersenyum lebar, ni..!"

(Okey, okey... Sila jauhkan jarak anda jika tidak mahu dijangkiti batuk. Nampak tak ubat yang megkhayalkan di kiri dan kanan uncle itu...? Sebentar lagi uncle akan Zzzzzz.... Bye!)





37 comments:

  1. kalau bermask gini... sah akan dapat MC kalau gi ke DrDaddyZiyyad..

    ReplyDelete
  2. Semoga cepat sembuh uncle. Boleh rehat dengan secukupnya.

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. boleh lah di panggil bergitu, kot?

      hehe

      Delete
  4. Replies
    1. Hai Lan!

      oleh uncle panggil Lan..? hehe

      Delete
  5. beshnye dpt tido disiang hari .....

    ReplyDelete
  6. senyum? sama jer dengan semua gambar yang uncle post. hahaha

    p/s: lama tak datang sini

    ReplyDelete
  7. Kalau dah minum cough syrup mesti lena punyalah uncle..
    Moga cepat sembuh.

    ReplyDelete
  8. sy pun batuk2 unc. huhu. tp alhamdulillah getting better now. get well soon unc.

    ReplyDelete
  9. sian uncle tak sihat, cepat2 sihat uncle...

    ReplyDelete
  10. Hahaha lebar la sgt senyum uncle...mck dah tertawan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tertawan okey...

      jangan tertawa... sudah! hehe

      Delete
  11. Ada ubat yang tidak memberi kesan mengantuk tetapi uncle bijak untuk mohon cuti. Alasan yang kukuh. :-)

    ReplyDelete
  12. Ada tokoh mcm pakar bedah ni.. :D

    ReplyDelete
  13. huhuhu.. saya pun telah dijangkiti batuk.. cuma belum makan ubat lagi macam uncle je..

    ReplyDelete
  14. uncle, tnya sikit. uncle mmg selalu pakai baju hitam ke ? haha

    ReplyDelete