Followers

Sunday, August 24, 2014

August 24, 2014

Guest #62


CIkgu Selamah Sapan. 

Cikgu mesti tak sangka anak muridnya ini akhirnya menjadi seorang blogger, kan...? 
Ya lah... zaman itu internet pun belum lagi wujud! Hehe..!


(Tak sangka dapat berjumpa semula dengan cikgu yang pernah mengajar uncle sejak 37 tahun yang lalu! Sewaktu itu uncle dalam darjah dua, belajar di Sekolah Rendah Kebangsaan Ngee Heng, Johor Bharu..! Terima kasih cikgu, kerana sudi luangkan masa untuk saya sekeluarga!)






29 comments:

  1. waaa...sejak dari darjah 2.. lama tu uncle..

    ReplyDelete
  2. wah..masih ingat cikgu dekat anak muridnya..lama tu

    ReplyDelete
  3. Self potrait daily... awesome.. wish i could do that, but i'm camera shy! =_=

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uncle ni memang muka tak malu! hehe

      hai Ain!

      Delete
  4. TERBAIK... Cikgu awet mude ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu laa... semalam lupa nak tanya rahsia dia!

      Delete
  5. Moga cikgu Selamah sihat dan kuat dalam menjalani kehidupan seharian.. begitu jugak uncle dan keluarga.. ;)

    ReplyDelete
  6. 37 + 10= 47
    Macam baru 41.

    Adakah menyimpan rambot panjang, dan always berbaju hitam itu resepi awet muda?

    hahaha

    ReplyDelete
  7. wahhh. betol ke ni?? macam tak caya je tu cikgu uncle.

    ReplyDelete
  8. Ingatkan uncle yang cikgu, cikgu tu yang anak murid. Hahaha. Jangan marah uncle,

    ReplyDelete
  9. cikgu nmpk lagi muda dr anak murid.. heheehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kaseh kerana bagi uncle tension!

      Delete
  10. She looks young or uncle yg nmpk tua ... (Lari....)

    ReplyDelete
  11. comelnye cikgu uncle, tak nampak berumur pun...kim salam!

    ReplyDelete
  12. Wahh... pasti bnyk kenangan manis. Sayu pulak bila dpt bersama2 dgn cikgu zaman sekolah dulu2 kan...

    ReplyDelete
  13. uncle gedek orang johor rupanya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. uncle ni half johor. half kelantan...

      kamu...?

      Delete