Followers

Tuesday, August 19, 2014

August 19, 2014


"Sesudah subuh, di bawah tiang lampu..."

(Subhanallah... cantiknya langit tu! Rugi kalau tak diabadikan dalam blog ini..!)





32 comments:

  1. Subhanallah....

    cantik ciptaan Allah yang di backgound dan di depan juga. :-)

    ReplyDelete
  2. sekali tgk mcm lukisan pun ada..tapi mmg cantik....

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. tiangnya depan... baru suloh muka... hehe

      Delete
  4. Pagi tadi cerah dan cantik langit.. rupanya Allah nak hadiah hujan ditengahari..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya ya... hujan yg lebat..! Alhamdulillah!

      Delete
  5. Subhanallah... memang cantik ciptaan Allah tak siapa mampu menandinginya

    ReplyDelete
  6. seyes tu langit yg real ... mmg cantik sgt .....

    ReplyDelete
  7. Sangat ...sangatttt Cantik Langit itu..

    ReplyDelete
  8. memang cantek sungguh pemandangan itu uncle.
    saya peminat awan cantek.
    naik flight jer ambik gambar awan..hee

    ReplyDelete
  9. cantik warnanya bercampur macam water colour...indah suguh ciptaan ALlah...

    ReplyDelete
  10. Fuhh dah mcm potret dah ni... subhanallah...

    ReplyDelete
  11. subuh2 dah berselfie, mesti lega kan uncle....dah siap bahan utk BB@40 utk hari ini! hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha betol! bila dapat bahan belah pagi, rasa hari tu dah lengkap! haha

      Delete
  12. “Tidakkah kamu perhatikan bagaimana Allah telah menciptakan tujuh langit bertingkat-tingkat?” (Nuh: 15).

    “Dan langit itu Kami dirikan dengan kekuasaan Kami (dalam bentuk binaan yang kukuh rapi). Dan sesungguhnya Kami mempunyai kekuasaan yang luas tidak terhingga.” (Adz-Dzaariyaat: 47).

    “Semua yang berada di langit dan yang berada di bumi bertasbih kepada Allah (menyatakan kebesaran Allah). Dan Dialah Yang Maha Perkasa lagi Maha Bijaksana.” (Al-Hadid: 1).

    Subhanallah.

    ReplyDelete