Followers

Tuesday, August 12, 2014

August 12, 2014


Kalau zaman sekarang ni ada orang cakap 
"Sumpah! Semua anak aku lahir di rumah!"

Dah sah sah orang tak percaya kan...?






24 comments:

  1. betui .... klu boleh nk cari spital yg mahai dan layanan mcm hotel ... hehehehe
    itu perasaan kami kaum ibu la

    ReplyDelete
  2. trend baru skang mmg ada yg beranak kat rumah..alami katanya ..

    ReplyDelete
  3. Masih ada lagi doktor yg guna nama klinik macam ini ye..
    payah nak jumpa sekarang kan..

    ReplyDelete
  4. Mak saya kata.. saya memang benar dilahir kan dirumah.. tak tipu hehehe..

    ReplyDelete
  5. x dapat nak bayangkan kalo saya bersalin di rumah.
    sanggup lagi serah diri kat spital.. huhuhu

    ReplyDelete
  6. Hahaha. Kalau direct translate memang dekat rumah la lahirnya ni.

    ReplyDelete
  7. Betul tu uncle.. Risiko pun ye jugak bersalin kat rumah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau takpe... kecuali kecemasan la kan?

      Delete
  8. rumah pun bersalin ... macam cat pulak :P

    ReplyDelete
  9. hehehe.. kena tunjuk bukti baru orang percaya bersalin kat 'rumah'..

    ReplyDelete
  10. hahaha..
    oldskool punya maternity centre tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha... kalau cam tu oldskool = sekolah lama la? haha

      Delete
  11. adalah...tapi 1 dalam 500,000?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Errrrrrr.... tengah congak-congak ni... hehe

      Delete