Followers

Sunday, August 10, 2014

August 10, 2014


Seronoknya! Hari ni blogger terkenal KAKCIK SEROJA dan suami datang beraya!

...siap bawa buah mangga lagi..! Jangan cemburu!





22 comments:

  1. Huhuhu. .. terkenal keee????

    Terima kasih untuk langsat dan rambutan yang manis itu... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sangat terkenal! Everibadi love Kakcik!

      Delete
  2. Dua orang di belakang tu senyum, abang Gedek jugalah yang tak senyum :)

    ReplyDelete
  3. Wahh syok... seronok. Senyumlah sikit uncle Gedek huhu.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuan rumah kena kontrol senyum... hehe

      Delete
  4. hari raya uncle. Kena senyum sikit. Kalau saya dapat pelanggan tak senyum macam ini. susah hati la saya. :p

    ReplyDelete
  5. elehhhh..saya pun dpt mangga kakcik tau masa gi raya rumah dia minggu lepas...hahahaha

    ReplyDelete
  6. Bila nak beraya kat rumah saya? Melaka tak jauh pun..

    ReplyDelete
  7. belakang dua orang tu senyum. yang depan ni tak pernah senyum! ketat saja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan tak pernah... tapi cover cover... hehe

      Delete
  8. Maaf uncle tapi saya suuuuka senyuman pasangan belakang tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan? Sebab tu rezki diorang murah, insya Allah

      Delete
  9. Wah.. Apabila blogger berjumpa blogger. Wajib selfie satu kali. Hehe

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. Salam Aidilfitri DS! Maaf zahir batin!

      Delete
  11. Masih tak tersampai2 lagi rumah kakcik.. huhuhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. rumah kakcik dekat je dengan rumah uncle!

      Delete