Followers

Wednesday, July 9, 2014

July 9, 2014


Amacam brader? Jom race... Ada bran...?


FAKTA MENARIK: Uncle sebenarnya tidak pandai menunggang motosikal... 
...hehe (gelak malu)






42 comments:

  1. Tak pandai menunggang, membonceng pun jadi laaa....

    ReplyDelete
  2. Uncle guna helmet tu drive keta la. Baru macho

    ReplyDelete
  3. its been long long time no visit here..:) salam ramadan al kareem

    ReplyDelete
  4. Fulamak helmet jenama Nolan turr. :-)

    ReplyDelete
  5. kite serupeeeee
    hihi *gelak malu juge*

    ReplyDelete
  6. Salam,

    Helmet mahal tuuuu...

    ReplyDelete
  7. Uncle tak perlu malu, saya pun tak pandai menunggang motosikal :D

    ReplyDelete
  8. Betul ke uncle? Tp kan.. Skrg ni kereta byk sgt. Agak bahaya juga naik motosikal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaaannn? itu la pon yg aunty cakap...

      Delete
  9. Hahaha... kan dah kena gelak dgn kakak. Tak sangka uncle tak pandai ride motor:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. unsangareble kan...? hehe... gelak jangan sampai kurus puasa tahu!

      Delete
  10. macam Satria Baja Hitam!!

    bahahaha

    ReplyDelete
  11. alaaa.. x dapat lah nak merempit dengan untie kalo cam tuh.. rugiiii.
    hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. eceh ceh ceh....Cabar? sekarang juga uncle belajar bawak moto!

      Delete
  12. Saya pandai bonceng je uncle.. hehehe.. sebab tak diizinkn oleh ayah saya, ayah mertua dan en. suami untuk ambil lesen motor..

    ReplyDelete
  13. ni nk pi kayuh basikal ke hape ni...haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Basikal letour de langkawi ni...! haha

      Delete
  14. Teringat watak2 dlm cerita ultraman huhu.. :D

    ReplyDelete
  15. ALA.. SEGAN-SEGAN PULA NAK BAGITAU YANG UNCLE GUNA SUPERBIKE..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan segan... tapi memang tak punya!

      Delete
  16. hahaha..tumpang gelak sama ye..

    bistu helmet tu sape punye?? konpius di situ..ahaks

    ReplyDelete
  17. serius sangat la uncle.mcm robocop..hahahhaa...gurau je.

    ReplyDelete
  18. Tak per lah. Jadi pembonceng pon boleh.

    ReplyDelete