Followers

Monday, July 21, 2014

July 21, 2014


Tak mainlah bawa kereta cuci di car spa... 
Uncle terus bawa kereta uncle pergi mandi bunga...! 

(...aduh, kenapalah bijak sangat lepak di sini tadi..?!?!)






30 comments:

  1. Nak dapat teman baru agaknya kereta tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak lama lagi bercucu lah ye...? hehe

      Delete
  2. hahhaha... okey lah tu uncle.. kereta mandi bunga sebelum raya :D

    ReplyDelete
  3. hik hik hik

    mcm tak puas ja mandi bunga..sikit sangat bunga tu.

    ReplyDelete
  4. Org mandi bunga 7 jenislah..
    Ini satu jenis mana boleh:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang 7 jenis tu nak carik jodoh...! huhu

      Delete
  5. Parking lain penuh.. terpaksa parking kat situ..
    Lagipun dekat dengan tempat yang nak dituju.. hehehe..

    ReplyDelete
  6. macam nak carik jodoh jer mandi bunga. hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keta uncle ni lama sangat membujang! haha

      Delete
  7. nak suruh kete uncle cepat dapat jodoh ke tu? haha

    ReplyDelete
  8. Naik seri kereta bila kereta mandi bunga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. banyak la serinya kalau malas basoh! haha!

      Delete
  9. Perghh ingat manusia je ada mandi bunga, sekali keta uncle sekali.. tak lama lagi ada la keta baru tuu...

    ReplyDelete
  10. Wahh makin berseri2lah keta lepas mandi bunga ni huhu.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seri yg dah tak seri... sebab malas basoh!

      Delete
  11. next time bawa mandi tahi burung plak :-)

    ReplyDelete
  12. seb baik bukan peluru berpandu cik burung

    ReplyDelete
  13. amboii. kereta mandi bunga. uncle xmandi sekali ke? kehkeh

    ReplyDelete
  14. huh, semakin berseri-seri la keta uncle pasni.

    ReplyDelete