Followers

Wednesday, July 2, 2014

July 2, 2014


Ada sesiapa yang berminat nak beli Melayu ni, tak..?

(Uncle pandai masak... masak air... hehe)




20 comments:

  1. tak berani la uncle, melayu yang ni muka garang. hehehee...

    ReplyDelete
  2. hehe....melayu nie ada diskaun ke tak uncle..

    ReplyDelete
  3. masak air jer??
    tak jadik lah beli.
    hahahahaha

    ReplyDelete
  4. Uncle ni dengki kan. Itu ditutup kepala perkataan 'baju' atau 'kuih'?

    ReplyDelete
  5. Kira mcm mana?kira kilo ke?huhuh

    ReplyDelete
  6. nak beli uncle boleh? nak letak kat muzium. kihkih

    ReplyDelete
  7. uncle bukan ada darah Belanda ke? :P

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum uncle. Salam Ramadhan. hehhehe ;p

    ReplyDelete
  9. Melayu hat muda2...come2....manis2...ada tak...heheh

    ReplyDelete
  10. Melayu yg jenis suka marah2 tu... sbb tu kena jual.. :D

    ReplyDelete
  11. Lelong! Lelong! barang baik Lelong! Lelong! :-)

    ReplyDelete
  12. saya tempah je uncle, dah siap dah pun...hehe

    ReplyDelete
  13. ke uncle itu melayu akan dijual tu .... hahahahhaha

    ReplyDelete
  14. masak air pun bolehlah uncle.. nanti saya ajar buat air pulak.. hehehe..

    ReplyDelete
  15. erk? Hahaha..tak berani langsung

    ReplyDelete
  16. Ok. Nak beli awek melayu sorang. hahaha. Berapa harga?

    ReplyDelete
  17. ni jual baju ke jual orang..hahaha

    ReplyDelete