Followers

Monday, July 14, 2014

July 14, 2014


Nasib baik rambutan rumah orang, kalau rumah sendiri, uncle dah panjat!

(Ehem...! Makan selepas berbuka, okey... bukan sekarang! Cubalah berbaik sangka sikit!)





37 comments:

  1. haha ye la kan layan rambutan sedap time buka

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan kenyang rambutan je sudah...!

      Delete
  2. Ambil galah tolong jolokkan. :-)

    ReplyDelete
  3. uncle panjat je..klu kantoi ckpla ada latihan..hahaha

    ReplyDelete
  4. alahaiiii..
    teringat2 pokok rambutan jiran saya.
    dah ler rendah jer pokok nye..
    kalo iman x kuat.. dah sambar dah sambil2 lalu.
    hahahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. kuatkan iman tu ye.... bulan posa ni... haha

      Delete
  5. klu kt umh sdiri dh lama abis la uncle :)

    ReplyDelete
  6. Kalau uncle teringin nak makan atas pokok dtg kg kakak boleh kongsi dgn monyet kalau berani...

    ReplyDelete
  7. ehemm.. dah tinggal sikit je tu.. ke semalam dah petik buat sahur.. haha

    ReplyDelete
  8. Jap lagi mesti jiran uncle tu bagi sebab dia nampak uncle selfie dengan pokok rambutan dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dapat sebab kesian...? sendunya!

      Delete
    2. uncle.. dapat tak buah rambutan tu.. hehehe.. ke jiran uncle terlupa nak bagi.. kena selfie lagi sekali uncle.. hahaha..

      Delete
  9. merrrrahnya buah rambutan tu uncle..kecur air liur..hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taaauuu takpe! posa pulak tu, kan...?

      Delete
  10. umah saya banyak pokok rambutan, mai la panjat. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah wah wah...! mempergunakan uncle yeh?!

      Delete
  11. lepas maghrib karang, datang balik tau...jgn panjat, kait sudahh..hahaha

    ReplyDelete
  12. SAYA SENTIASA BERSANGKA BAIK.. HEHEHE

    ReplyDelete
  13. kalau bulan puasa, kulit rambutan pun nampak sedap..

    ReplyDelete
  14. Tu ckp bila tak ada pokok kat rumah....bila ada..hmmm malas pulak nk panjat :)

    ReplyDelete
  15. klu siang bulan posa, semua pon nmpk sedap..hehe

    ReplyDelete
  16. Tadi baru pekena rambutan... layan.. :D

    ReplyDelete
  17. Ni mesti teringat zaman kecik2....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaman kecik, uncle makan rambutan atas pokok! lagi rock!

      Delete