Followers

Thursday, July 10, 2014

July 10, 2104


Antara sebab uncle suka bulan puasa...

Tiada lagi kelihatan kertas pembungkus ais krim atau plastik makanan bersepah-sepah di padang sebelah rumah... Bukan itu saja! Budak-budak pun tidak kelihatan...! Baahaha..!

...kan sejuk mata memandang...?




18 comments:

  1. Replies
    1. Kaaannn? ssakit mata tengok plastik bertaburan!

      Delete
  2. alah.. cakap jelah uncle nak main kat situ.. kalau ada budak2 nanti dorang marah uncle.. hehehe..

    ReplyDelete
  3. hahahaha.. notti uncle!
    budak2 nak simpan tenaga utk berpuasa.. apalagi uncle.. gi lah main~ hahahahaha

    ReplyDelete
  4. Bersih dan tak bising yea uncle

    ReplyDelete
    Replies
    1. tiada lagi pencemaran...! tapi kaau awek lepak tu bukan pencemaran, tahu! haha

      Delete
  5. Bersih taman permainan sepanjang bulan posa yerp UG ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. bersih padang dan bersih jiwa... Amin...

      Delete
  6. Keamanan akan berkahir kurang lebih setengah bulan lagi..jd bersiap siaga lah urtk menghadapi realiti kanak-kanak dan plastik eskrim bagai tidak dapat dipisahkan...

    ReplyDelete
  7. haha.. taman permainan bersih sepanajang bulan pose..sepatutnya budak2 buang sampah merata kena diambil tindakan ceramah sket... ceramah mengenai kebersiha, biar disiplin sket!

    ReplyDelete
    Replies
    1. masalahnya sapa nak jadi penceramah? kalau uncle... diorang gelak je...!

      Delete
  8. takde budak-budak tak best..ke uncle nak main..hehee

    ReplyDelete