Followers

Monday, June 9, 2014

June 9, 2014


Kok ya pun, cetaklah yang baru. Hanya betulkan arah anak panah tu saja. Tak perlulah orang sengetkan kepala membaca...  Baru nampak semenggah sikit...

...atau mungkin mereka mengamalkan konsep hijau ~ mengurangkan penggunaan kertas..? (Bersangka baik)




14 comments:

  1. jauh aaa nak buat mammogram.. kat siling !!!

    ReplyDelete
  2. teleng kepala tengok kertas tu

    ReplyDelete
  3. Aduhai, tidak tahu hendak kata apa.

    ReplyDelete
  4. kerja yang senang pun jadi susah uncle :)

    ReplyDelete
  5. cara kreatif nak orang lain baca kot?
    *bersangka baik jugak. hihi

    ReplyDelete
  6. hahahaha..kan dah kena tegor dgn org seni!

    ReplyDelete
  7. pesal tah mozila ni .. takuar plak gambar ... blk karang ai mai komen balik ...

    ReplyDelete
  8. UNSUR SENI TU PAK.. KENA PAHAM.. :)

    ReplyDelete
  9. dia tak jumpa icon anak panah senget tu agaknya uncle, sebab tu dia sengetkan kertas tu.. aduh.. sape punye keje ni..

    ReplyDelete
  10. Kreatif dgn ilmu kesenian yg tinggi tu uncle Gedek hehee.. :D

    ReplyDelete