Followers

Tuesday, June 3, 2014

June 3, 2014


Teringin juga nak tengok 'bahan makanan' ni masuk sendiri...

(Harap-harap 'bahan makanan' ini juga pandai membaca..! Baahaha!)




10 comments:

  1. kalau nampak bahan makanan masuk sendiri.. saya lari!

    ReplyDelete
  2. Uncle Gedek ni observant betul kan. Apa pun boleh terfikir utk buat kami berfikir.

    Kakak senyum sendiri ni:)

    ReplyDelete
  3. haha...cam mana bahan makanan masuk kedai ye.. ngeee~

    ayat seringkas boleh dorang nie.. keh keh

    ReplyDelete
  4. Sebelum ni dia guna tatabahasa yang betul orang masih tak faham, tu yang dia guna ayat cenggitu.. biar ramai yang perasan dan tak bawak makanan dari luar masuk ke dalam kedainya itu.. ;)

    ReplyDelete
  5. bahan makanan pun tak boleh masuk yer hahaha

    ReplyDelete
  6. boleehh. nnti jadi macam iklan m&M tu

    ReplyDelete
  7. Hari ini nak masak apa yer? :-)

    ReplyDelete